maandag 18 augustus 2014

Dag 11: ingelopen voor nog 30km

Guemes --> Boo 32km
Deze ochtend opgestaan met nog steeds verbrande knieholtes. Ons rugzakken klaargemaakt terwijl we nog half sliepen. Op naar de ontbijttafel want de cornflakes stonden al klaar met warme melk. 2 porties voor elk was genoeg om de dag te beginnen. De hele dag samen met ludovique gestapt. Het eerste stuk richting de kust en dan op de cliffs lopen. Heel mooi. Richting de overzet boot van Somo naar Santander. Van daar was het continu door de drukke stad. Uiteindelijk begon de concentratie van gebouwen te minderen. Tot in boo. Daar een mooie herberg met wifi en alles er op en er aan. Verse handdoeken en zeep ter beschikking in de douche. Dit hebben we nog niet meegemaakt. Mijn vader vroeg direct drankjes om terug bij te komen. Maar vandaag was niet zo gemakkelijk. Af en toe kreeg ik spiersteken en mijn vader moest de laatste 2km op karakter lopen. Maar er is hier een goed restaurantje waar we terug energie kunnen op doen. Lukas, de man van herentals, kwam even later aan. De rest hebben we achter ons gelaten. Morgen gaan we nog wat inlopen omdat we gisteren de etappe niet volledig uitgelopen hadden. En vandaag ook niet. Dus morgen 28km en dan staan we weer een dag voorop. Deze avond hadden we een lekker avondmaal voor 8euro in de herberg zelf. Heel gemakkelijk want dan hoevden we niet te zoeken naar een restaurant. Tegenwoordig wassen we ons elke dag. Althans mijn vader doet dat toch. Ik heb deodorant indien nodig. Na het eten nog wat bijpraten en dan slapen gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten